понеділок, 8 грудня 2014 р.

Як швидко вивчити вірш напам'ять (для учнів 6 класу)

 Пушкін О.С.Край лукомор’я дуб зелений

https://docs.google.com/presentation/d/1kvyvJleiFh8tj5mic_qaFydFI2l8bLUvXFoNXNqUhJk/pub?start=false&loop=false&delayms=3000



Край  лукомор'я  дуб  зелений,
 І  золотий  ланцюг  на  нім:
 І  день  і  ніч  там  кіт  учений 
На  ланцюгу  кружляє  тім;
 Іде  праворуч  —  спів  заводить, 
Ліворуч  —  казку  гомонить.
 Дива  там:  лісовик  там  бродить, 
Русалка  на  гіллі  сидить;
 На  невідомих  там  доріжках 
Сліди  нечуваних  страхіть;
 Там  хатка  на  куриних  ніжках 
Без  вікон,  без  дверей  стоїть;
 В  примарах  там  ліси  й  долини;
 Там  на  світанні  хвиля  лине 
На  берег  дикий  пісковий,
 І  тридцять  витязів  чудових 
Із  хвиль  виходять  смарагдових,
 І  з  ними  їх  ватаг  морський;
 Там  королевич  мимоходом 
Полонить  грізного  царя;
 Там  серед  хмар  перед  народом 
Через  ліси,  через  моря 
Чаклун  несе  богатиря;
 В  темниці  там  царівна  тужить,
 А  бурий  вовк  їй  вірно  служить;
 З  Ягою  ступа  там  бреде,
 Вперед  сама  собою  йде;
 Там  цар  Каїцей  над  злотом  чахне; 
Там  руський  дух...  там  Руссю  пахне! 
І  я  там  був,  і  мед  я  пив,
 Над  морем  бачив  дуб  зелений,
 При  нім  сидів,  і  кіт  учений 
Своїх  казок  мене  учив.
 Одну  згадав  я:  за  хвилину 
Повім  цю  казку  старовинну...

Немає коментарів:

Дописати коментар